رئیس کانون بسیج فرهنگیان آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:
رئیس کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای 250 عنوان برنامه در هفته بسیج خبرداد.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ 21 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج در آموزش وپرورش که با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان برگزار شد گفت: بسیج رسانه ای فراگیر و الهام گرفته از تفکر والای حضرت امام خمینی(ره) است که برنامه‌های هفته بسیج امسال پرشور تر از سال‌های گذشته در آموزش وپرورش برگزار می‌شود.

وی با بیا ن اینکه 250 عنوان برنامه جهت گرامیداشت هفته بسیج در سطح آموزش وپرورش پیش بینی شده است گفت: عطرافشانی و غبار رویی گلزار مطهرشهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی ،دیدار دانش آموزان با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه دراستان ، اجرای مسابقات ورزشی ، اختصاص موضوع انشاء به هفته بسیج در مدارس و برگزاری دعای زیارت عاشورا و دعای ندبه و همایش پیاده وری بخشی از این برنامه هاست.

سبحانی گفت: در هفته بسیح، ویزیت رایگان در درمانگاههای سپاه فتح استان و درمانگاه فرهنگیان برای عموم فرهنگیان و دانش آموزان پیش بینی شده است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه با تبریک هفته بسیج و تقدیر از فعالیتهای خوب آموزش وپرورش گفت: بسیج از زمان شکل گیری همواره در تمامی صحنه ‌ها، حاضر بوده و پس از دوران طلایی دفاع مقدس نیز در زمینه خدمت‌ رسانی، تامین امنیت پایدار مردمی، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ... حضور پررنگی داشته است.

 جاماسب بهمنیار با اشاره به اینکه با هماهنگی آموزش وپرورش وبسیج فرهنگیان برنامه های متنوعی در هفته بسیج اجرا خواهد شد گفت: برگزاری نشست‌ های روشنگری و بصیرت ‌افزایی با محوریت جهاد تبیین ، اهداء جهیزیه به فرزندان فرهنگی واجد شرایط،تجلیل از رابطان بسیج فرهنگیان و خرید تجهیزات ورزشی ویژ دانش آموزان بخشی از این برنامه ها خواهد بود.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در این جلسه با تبریک هفته بسیج گفت: به مناسبت هفته بسیج استخر شنای شهدای دانش آموز یاسوج در روز پنجشنبه سوم آذرماه از ساعت 16 تا 23 ویژه برادران فرهنگی و در روز جمعه 4 آذرماه از ساعت 9 صبح لغایت 16 عصر ویژه خواهران ریگاه خواهد بود.

فرشید کرمی افزود: همایش پیاده روی ویژه کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان نیز روز پنجشنبه سوم آذرماه تا گلزار شهدا برگزار خواهدشد.

در این جلسه دیگر اعضای نیز نظرات و دیگاههای خویش را راجع به هرچه باشکوهتر برگزار کردن برنامه های هفته بسیج بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار